furnizorii locali

anul acesta am avut intenţia de a începe colaborarea cu câţiva furnizori locali, atât din raţiuni de cost şi eficienţă, cât şi pentru a încerca în felul meu sa direcţionez o parte din buget către micuţii furnizoti locali care mereu se plâng de giganţii mari şi răi de la Bucureşti.
am făcut un mic research in piaţa locală şi am contactat câteva agenţii pentru a demara discuţii.
mă aşteptam ca în mediul privat să găsesc o gândire economică şi eficientă, nu oameni care aplica aceleşi metehne ale statului când vine vorba de “atragerea investiţiilor străine”
în primul rând, viteza de reacţie este cu mult mai mică decât cea cu care acţionează furnizorii clasici. sinceră să fiu imi este greu să înţeleg de ce un account sau un om de vânăzri nu precutează când este vorba de un potenţial new business pentru care el nu a consumat niciun fel de resursă, un client care i se oferă pe tavă.
am încercat să ignor acest aspect, spunându-mi că probabil nivelul meu de exigenţă este poate prea ridicat.
trecând peste acest aspect, am observat ca atunci când firmele locale înteleg că este vorba de un potenţial client din Bucureşti, brusc rate card-ul se dublează, fee-urile se măresc exponenţial şi tot asa.
mă întreb oare cum vor să crească şi să atragă noi clienţi aceşti oameni, dovedind lipsa de interes şi profesionalism, sau dorinţă de îmbogăţire rapidă, fără a depune un efort minim.
în loc să elimine câteva zale din lanţul intermedierilor, generând astfel un fel de win-win situation, reuşesc să îndepărteze potenţialul client.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *