Oferte fara acoperire pe site-urile de reduceri

reduceriOnline-ul românesc a fost invadat de site-urile de reduceri. Jucătorii de pe piețele de Beauty & Spa, Turism, Food și Dental Care sunt prezenți pe aceste site-uri cu oferte destul de agresive din punct de vedere al prețurilor, dar evazive și vagi când vine vorba despre exprimarea condițiilor de ofertare. Prețurile au început să coboare, vânătorii de oferte s-au înmulțit, iar comercianții au început să își frece palmele de bucurie, dar și să o dea în bara.
Mai puțin s-au preocupat furnizorii de capacitatea lor de a susține aceste oferte și mai ales de standardul la care o vor face. Din disperarea de a atrage cilenți cu orice preț și de a-și crea un strop de notorietate, aceste branduri de multe ori își vor face un mare deserviciu aplând la aceste site-uri. De ce? Simplu: pentru că nu pot controla volumul de vânzări generate cu ocazia ofertei și mai ales pentru că furnizorul insuși nu concepe aceasta ofertă cu buna credință, tact și preocupare pentru client.

Spre exemplu, un operator din piața de turism a plasat o ofertă de cazare, specificând foarte clar ca oferta lui este valabilă într-un interval de X luni, iar rezervările se pot face pentru orice zi a săptamanii, de luni până duminică.
Am facut și un test: am contactat respectiva unitate de cazare, spunând că sunt cumpărătorul unui voucher și că doresc sa fac o rezervare pentru week-end-ul X. Domnișoara de la recepție, pentru că nu era foarte bine informată cu privire la această promoție, mi-a recomandat să il sun pe “șeful”. Repet discursul și primesc un răpsuns foarte clar: sunt ocupate absolut toate week-endurile din perioada specificată de ei pe site-ul de reduceri. Domnul respectiv imi mai spune că în cazul în care mai doresc să beneficiez de voucher, pot să mă cazez în cursul săptămânii.
În cursul aceleiasi zile, la câteva ore distanță, un amic contactează aceeași unitate de cazare și încearcă să obțină o rezevare pentru un week-end, evident în perioada în care sunt valabile și voucherele de reducere. Ca prin minune, imediat a fost gasită o cameră pentru acesta.
Conversația amicului a fost filmată în detaliu (de la formarea numarului de telefon) iar apoi am contactat site-ul de reduceri și le-am relatat înreaga poveste. Așteptăm acum pe Zumzi să își sprijine clientul în soluționarea acestei probleme cu furnizorul său.

La fel am găsit un alt caz, unde sunt în joc sume da bani serioase: Cabinetul Dreossi Dental oferă “90% reducere” la un produs care costa 3000 euro. Oferta se prezenta astfel: “Prin intermediul voucherului dvs de 100 euro (399 RON) veți beneficia de o reducere de 2100 euro (8610 RON) din prețul total, utilizatorul urmând a mai plăti încă 900 euro la cabinet, pentru prima arcada.” După logica mea încă nu am reușit să transform 2100 euro în 95% din 3000 euro.
Am contactat telefonic cabinetul dentar si mi s-a comunicat clar că prețul aparatului dentar este de 3000 euro și ei ” nu știu de ce site-ul de reduceri a prezentat oferta în felul acela nerealist”

Sfatul meu
pentru cumparatori: oricât de ieftina, rentabilă si tentantă vi se  pare o oferta, analizați de o mie de ori și dați click o dată.
pentru furnizori: nu vă lăcomiți și nu emiteți oferte pe care ulterior nu le puteți onora la standarul dvs!  În loc să aduceți un plus de vânzări si notorietate, vă veți face un mare, mare deserviciu și veți depune eforturi considerabile pentru a va reabilita reputația.
pentru proprietarii site-urilor de reduceri înainte de a accepta orice client doar de dragul awarness-ului și al traficului. Asigurați-vă că userii voștri vor beneficia cu adevărat de oferta respectivă, iar în cazul unor neînțelegeri, asigurați-vă ca va puteți proteja cumpărătorii.

Calitatea serviciilor în România este la un entry level, așa că nu va lasați pradă tentației de a genera volume în defavoarea nivelului ridicat al prestațiilor. Niciodată clientul nu se bucură de cantitate, in defavoarea calității!

2 thoughts on “Oferte fara acoperire pe site-urile de reduceri

  • 05/04/2012 at 5:52 am
    Permalink

    In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.

    Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

    Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca dvs nu ati platiti nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.

    Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.

    Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.
    Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.

    Eu, ca si client, ma consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in nici un moment in aceasta privinta, ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac comanda de pe acest site, NU RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!

    Neavand absolut nici un raspuns timp de 4 LUNI referitor la comanda mea, mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge, ultima solutie a fost reclamatia la OPC! Am fost astazi la OPC cu toate dovezile impotriva acestui site, asa ca va rog sa faceti si dvs acelasi lucru! Am postat si pe Facebook pe site-ul lor http://www. facebook.com/MyDeals.ro toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse! Patronul este Mihai Gabriel Marginean, Str. IOVITA 12 BUCURESTI, si se va trezi cu o bine meritata amenda! Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe, si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita… NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc! Daca aveti nevoie de detalii legate de firma “stimabilului” va rog sa imi scrieti pe acest site. Cei de la OPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Nu ne putem lasa calcati in picioare de un neica nimeni care habar nu are de minime reguli de bun simt in ceea ce priveste relatia cu clientii! Aceste tepe incredibile trebuie sa dispara si acest personaj Mihai Gabriel Marginean trebuie tras la raspundere in fata legii. Conditiile generale de vanzare a acestor vouchere, si nu numai ca sunt incomplete, dar sunt si ambigue, si pe asta probabil mizeaza si “stimabilul”. Va invit sa faceti reclamatie la OPC, acesta fiind primul pas, eu deja am facut acest lucru si am prezentat toate dovezile (copii de ecran ale voucherului, copii de ecran ale conditiilor de achizitionare a voucherelor, date despre firma, extras de cont care reprezinta dovada platii). Am luat deja legatura cu furnizirul caruia nu i s-au platit nici unul din aceste vouchere si i-am solicitat o declaratie, deoarece sunt hotarata sa merg si mai departe in demersurile mele. Reamintesc faptul ca nu numai mailurile si apelurile sunt ignorate cu desavarsire, dar reclamatia mea facuta pe Facebook a fost stearsa, prin urmare exista cineva care are timp sa citeasca toate aceste lucruri! Astfel de tepari trebuie sa dispara odata pentru totdeauna!

    Reply
  • 04/22/2015 at 1:38 pm
    Permalink

    Buna!

    Am vazut reclamatia postata acum 3 ani, as avea rugamintea sa o stergi, ca sa evit eventualele neplaceri. Iti multumesc!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *