specialist in propria viziune

din prea multă dorință de a se remarca și de a părea extrem de cool și cretivi, specialiștii în comunicare din agențiile autohtone uită de multe ori să își asculte clientul. prea ocupați cu creativitatea lor, aceștia uită să măsoare și sa analizeze cu reponsabilitate și atenție un proiect și propun soluții de comunicare fancy sau out of the box, dar care pot avea un impact extrem de dur și nefast aspura business-ului clientului.
oameni buni, clienții nu vor sa fie cool, vor rezultate urmărite, demonstrate și măsurate. ei plătesc pentru rezultate, nu pentru dorința voastră de a ieși în evidență fiind funky. este minunat să te mândrești cu un Effie, însă până acolo drumul este lung și deloc ușor, iar imbinarea cretivității cu rezultatele determinate este ea insăși o artă. bugetele nu sunt făcute pentru a fi cheltuite, mai ales în aceste vremuri, bugetele sunt făcute pentru a fi investite.

nu originalitatea voastră primează, nu voi sunteți “obiectul” în jurul căruia se învârt stelele, luna și campaniile.
coborâți din norișori și deveniți pragmatici, întelegeți cu adevărat nevoile clientului și propuneți proiecte viabile. pentru că domnilor, bugetele sunt generate nu din neant, ci din rezultate / vânzări / profit, iar dacă propunerile voastre sunt creații fabuloase și atât, evident că acest cerc nu se va mai închide niciodată, iar fondurile pt voi nu vor mai exista.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *